ستون سر سوز و زبون سرخ

ستون سر سوز و زبون سرخ

فرماندار بوشهر: سند سلامت شهرستان بوشهر تهیه می‌شود
ما اگر معنی دقیق این می‌شود را می‌فهمیدیم نصف مشکلاتمان حل بود. و الله نمی‌دانیم منظور مسئولان عزیز از می‌شود دقیقاً چه زمانی است؟ دقیقاً کی می‌شود؟ کی اتفاق می‌افتد؟  چقدر باید صبر کنیم؟ یک سال؟ دو سال؟ یک‌عمر؟ اندازه  طول عمر  راه‌آهن بوشهر؟چقدر دقیقاً؟ باز خدا روش که می‌دانیم این‌ها وعده نیست و  صد در صد انجام می‌شود. چون مسئولان استانی ما اصلاً خلف وعده نمی‌کنند؟ شما دیده‌اید خلاف این را؟ چی راه‌آهن؟آب؟ ها...؟ صدا نمی‌آید.... خب ظاهراً تماس قطع شد .
ارسال پرونده تخلفات انتخاباتی مدیران ادارات بوشهر به قوه
اگر پرونده انتخابات امسال بوشهر بسته شد، به‌صورت جدی نیاز است یک جشن ملی برگزار کنیم.
مشکل کاهش ورودی آب کازرون به استان برطرف شد
خب خدا روش کر ظاهراً یک‌تکه سنگ‌سر راه ورودی آب را گرفته بود که با تلاش شبانه‌روزی و چهارساله مدیران و دست‌اندرکاران استانی این مسئله هم ختم به خیر شد و با یک برنامه دقیق و مدون سنگ ازسر راه آب برداشته شد.
بررسی میزان تبخیر گیاهان بوشهر با همکاری دانشگاه خلیج‌فارس
آقا این دانشگاه خلیج‌فارس میزان تبخیر  خود مارا بررسی نمی‌کند؟ الان از ابتدای تیرماه هر روز در بوشهر تبخیر شده و مصداق فرآیندهای شیمیایی شده‌ایم! والا تحقیق علمی بهتری هم محسوب می‌شود تا تبخیر گیاهان! مثلاً بیایند خود ما را نمونه قرار داده و ببینند طبق کدام پدرکشتگی و مشکل شخصی  خورشید با ما، این سیاره عزیز نورش را روی پیشانی ما زوم کرده است تا از ابتدای تیر 10 کیلو کاهش وزن داشته باشیم؟ گاهی آدم خیال می‌کند یکی در بوشهر به این خورشید  عزیز قول ازدواجی چیزی داده بوده و بعد زیرش زده است که این‌چنین ما را مورد لطف قرار می‌دهد...
فردی که شکار حیوانات را تشویق می‌کرد، دستگیر شد ؛
الهی شکر که مشکل محیط‌زیست استان اعم از تالاب‌ها، آلودگی هوا در جنوب استان و... حل شد و با این دستگیری دیگر باقی سال دوستان می‌توانند در محیط‌زیست به ادامه برگزاری جلسات حزب، ngo و دیگر اتفاقات شخصی خود بپردازند.
در گناوه  آب را مثل بنزین می‌فروشند
در گناوه خیلی چیزهای دیگر هم به‌عنوان کالای دیگر می‌فروشند که البته گفتن ندارد منتهی در بحث آب و بنزین به نظرم این خبر اشتباه است. اصلاً این دو تفاوتی باهم ندارند. مگر 10 بار در همین پمپ‌بنزین‌های استان چندین بار آب را جای بنزین نفروختند؟ حالا جایشان عوض شود ایرادی دارد؟ یا مثلاً از شیوه فروش هم تقلید کنند؟ گیر می‌دهند بعضی‌ها واقعاً...
معاون استاندار:استان سهم مهمی در شاهرگ اقتصادی کشور دارد
ما هم می‌دانیم سهم مهمی در شاهرگ اقتصادی کشور دارد منتهی سؤال اینجاست چرا این شاهرگ اقتصادی کشور به‌صورت قطره‌ای خون به بدن نحیف اقتصاد و اشتغال استان می‌رساند؟
نجات جوانی که از ساختمان ۴ طبقه قصد خودکشی داشت
 
والا اشتباه است در زندگی مردم دخالت کردن.. طرف را از بالای پشت‌بام که ملک شخصی است آورده‌اند پایین که یک‌وقت یک تصمیم شخصی راجع به زندگی‌اش نگیرد! این انصاف است؟ جای دیگران تصمیم گرفتن درست است؟ خوب است ببریم شمارا در طبقه 4 همان ساختمان ول‌کنیم پایین؟
آغاز پاک‌سازی دیوارنویسی‌های بندر بوشهر
این دیگر کار بیهوده‌ای است. یعنی  شهرداری بیخود و بی‌جهت خود را خسته می‌کند. این از آن کارهایی است که مسئولان مقصر نیستند. شما همین فردا بروید یک دیوار را پاک‌کنید، بعد یک روز بعد دوباره به آن مراجعه کنید. اگر یک‌ورش ننوشته بود تحلیل چاه تضمینی و آن‌سویش ننوشته بود منزل مبله با کلیه امکانات! ما جای خبرنگاری می‌رویم مدیرکل می‌شویم...
ارسال دیدگاه