کارگاه بازیگری تئاتر و سینما در گناوه برگزار می‌شود

با تدریس سیروس همتی؛

کارگاه بازیگری تئاتر و سینما در گناوه برگزار می‌شود

کارگاه بازیگری تئاتر و سینما با تدریس سیروس همتی جمعه ۲۳ آذرماه و به همت انجمن نمایش گناوه در این شهرستان برگزار می‌شود

به گزارش تئاتر بوشهر، انجمن نمایش گناوه با تاکید بر مقوله آموزش در تئاتر و توانمندسازی هنرمندان جوان از همه علاقمندان دعوت کرده است تا با شرکت در این کارگاه آموزشی به شناسایی هر چه بهتر نقاط ضعف و قوت خود در توسعه تئاتر شهرستان و تولید آثار کیفی اهتمام ورزند.
این انجمن همچنین اعلام کرد، در پایان این کارگاه که در سالن استاد دریانورد گناوه برگزار خواهد شد به شرکت کنندگان مدرک معتبر اهدا می‌شود.
علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه یک روزه می‌توانند با شماره 09308848251 تماس حاصل نمایند.
یادآور می‌شود، این کارگاه به همت انجمن نمایش و شهرداری شهرستان گناوه، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا، سازمان بسیج هنرمندان و انجمن نمایش استان بوشهر برگزار خواهد شد.
سیروس همتی، سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران است. تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد. این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت. وی همچنین کارگردانی نمایش‌های «هفتاد و پنج هزار» «ماجرای نیمه شب»، «اسب»، «پیکر»، «ما سه نفر بودیم» و... را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه