رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد

امام جمعه عسلویه

رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد

 
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه امروز عسلویه با تبریک سوم خرداد روز تاریخی فتح خرمشهر توسط رزمندگان بیدار دل وحماسه ساز اظهار داشت: فتح خرمشهر حماسه‌ای به بزرگی تاریخ بود. در میادین دفاع مقدس نکته‌ای که حائز اهمیت است تکیه بر ایمان رزمندگان بود که با وجود اینکه ما در مقابل جنگ افزارهای پیشرفته و مدرن دشمن جنگ افزار و سلاح‌های سطح پایین داشتیم اما پیروز شدیم.
وی اضافه کرد: مهمترین عامل پیروزی ایمان مثال زدنی رزمتدگان بود. نماز شب، دعا و راز و نیاز و اشک‌ها در دل شب اسباب پیروزی بود به ارواح مطهر شهدا فتح خرمشهر درود می فرستیم.
امام جمعه عسلویه با تقدیر از تلاش و خدمات مدیر برق شهرستان گفت: ما اگر مسئولی کم کاری کند تذکر می دهیم و اگر مسئولی عمل قابل توجهی هم داشته باشد تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: مشکلات برق شهرستان به حداقل رسیده و از مدیریت اداره برق تشکر می کنم. خط ورودی برق عسلویه از ۴ خط به ۶ خط افزایش پیدا کرده و طبق گزارشی که دادند دربحث برق مشکلی نخواهیم داشت. مسئولین محترم دغدغه خدمت به مردم داشته باشند چیزی بالاتر از خدمت به مردم نیست.
هاشمی‌نژاد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: رمضان قطعه‌ای از بهشت است که خداوند در جهنم سوزان مادی قرار داده است. در این دنیای مادی ماهی با این عظمت که سراسر خیر و رحمت وبرکت است یکی از راه‌های وصول الی الله وقرب الهی توبه است.
هاشمی نژاد با نقل فرازهایی از سخنان رهبرمعظم انقلاب در دیداربا مسئولان نظام گفت: رهبر انقلاب بر ایستادگی در مقابل آمریکا تاکید کردند که باید خیلی‌ها به نتیجه رسیده باشند که آمریکا آمریکا است. آمریکا دشمن است و دست از دشمنی بر نمی‌دارد. اینها دشمن نظام جمهوری اسلامی هستند و منش آمریکا چنین است زیرا با استقلال این کشور از زیر سلطه آنها بیرون آمده است.
وی گفت: رهبرانقلاب تاکید کردند باید مسایل را واقع بینانه ببینیم و سطحی‌نگر نباشیم و بدون در نظر گرفتن احتمالات مسایل را با مردم در جریان بگذاریم. سه کشور اروپایی باید متعهد شوند بحث موشکی و مسایل منطقه‌ای را مطرح نکنند و باید بدانند ایران قدرت تاثیر گذار منطقه است.
امام جمعه عسلویه ادامه داد: رهبر انقلاب درخصوص مسایل داخلی نیز فرمودند دولت باید با گسترش خدمات فعالیت کند با همه تلاش‌ها وضع اقتصادی کشورخوب نیست و مردم در فشار و مشکل هستند.
وی بیان کرد: طبقه متوسط و پایین تحت فشارند و باید عمیقا باور کنند که مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان داخل کشور حل می‌شود. نسخه‌های غربی حلال مشکلات کشور در هیچ زمینه‌ای نیست.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز