:تنها رمز موفقیت ما رفاقت،همدلی و ریاضت کشیدن بود

حسین پورامینی کاپیتان پارس جنوبی جم

:تنها رمز موفقیت ما رفاقت،همدلی و ریاضت کشیدن بود

تیم فوتبال پارس جنوبی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند توانست در نیم‌فصل اول به نایب قهرمانی برسد و شگفتی‌ساز لیگ هفدهم شود.

 شاید یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این تیم یکدست بودن بازیکنان و نزدیکی مربیان و بازیکنان و تمام عوامل به یکدیگر است. با حسین پورامینی کاپتیان تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد شرایط این تیم در نیم‌فصل اول گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:
:‌ نایب قهرمان لیگ شدید!
بله، زمانی که وارد لیگ برتر شدیم اصلاً تصور نمی‌کردیم چنین جایگاهی به دست بیاوریم. با تلاش بازیکنان و دانش فنی کادر فنی و در رأس آنها مهدی تارتار توانستیم نتایج خارق‌العاده‌ای را بگیریم.
رمز موفقیت تیم‌تان چه بود؟
تنها رمز موفقیت ما رفاقت،همدلی و ریاضت کشیدن بود. بازیکنان ما همگی در کنار هم بودند. با مدیریت خوب آقای رضاییان و دانش فنی و تجربه مربیگیری مهدی تارتار توانستیم موفق شویم. همه در هفته‌های ابتدایی لیگ می‌گفتند نتایج تیم شما اتفاقی است و جرقه‌ای بیشتر نیست اما خدا را شکر که تا پایان نیم‌فصل خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم.
 پنالتی و گل نایب قهرمانی را تو زدی.
بله، قبل از بازی همیشه ما در تمرینات پنالتی تمرین می‌کنیم قرار بود اگر در این بازی پنالتی شود من یا تیموری بزنیم که پنالتی به من رسید. ما می‌توانستیم در جریان بازی هم گل بزنیم و پیروزی مقابل سیاه‌جامگان حق ما بود.
 
چرا در بازی با پرسپولیس پنالتی نزدی و پنالتی به محسن فروزان رسید؟
همانطور که گفتم قبل از هر بازی تمرین پنالتی می‌کنیم اما قبل از بازی با پرسپولیس به دلیل بارندگی تمرین پنالتی نکرده بودیم در نهایت سرمربی تیم تصمیم گرفت که فروزان پنالتی را بزند. او ضربه‌اش را هم خوب و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان زد اما توپ به دو تیر دروازه خورد و بیرون آمد.
ظاهراً پارس جنوبی هم دچار مشکلات مالی شده است؟
بازیکنان ۳۰ درصد مبلغ قراردادشان را که قرار بود تا پایان نیم‌فصل بگیرند دریافت کردند البته پاداش‌ها پرداخت نشده که فکر می‌کنم به زودی این اتفاق هم می‌افتد و با شناختی که از رضاییان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره داریم پاداش‌ها هم پرداخت می‌شود.
ظاهراً برخی باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان تیم شما هستند آیا به خود شما هم پیشنهادی شده است؟
به هر حال وقتی تیمی موفق می‌شود و به نایب قهرمانی می‌رسد طبیعی است که بازیکنانش مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار می‌گیرد. بله به بازیکنان تیم ما هم پیشنهادهای زیادی شده به خود من هم پیشنهاد داده‌اند اما من و سایر بازیکنان پارس جنوبی تا روز آخر در این تیم خواهیم ماند و فصل را با پارس جنوبی به پایان می‌رسانیم. شاید باورتان نشود حتی بازیکنانی که در تیم ما کمتر بازی کرده‌اند، پیشنهاد دریافت کرده‌اند.
واقعاً؟
بله، زیرا در تیم پارس جنوبی همه بازیکنان یکدست هستند. تقریباً به جز دروازه‌بان دوم ما همه بازیکنان تیم در نیم فصل اول بازی کرده‌اند بازیکنانی هم کمتر بازی کرده‌اند به خاطر شرایط تاکتیکی، بازی به آنها نرسیده است وگرنه همه بازیکنان ما با کیفیت هستند.
نیم‌فصل دوم هم می‌توانید این نتایج را ادامه بدهید؟
ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم نباید توقع از تیم ما بالا برود. تیم‌هایی که تازه به لیگ برتری می‌آیند باید هدف‌شان بقا در لیگ باشد اما اکنون ما جایگاهی مناسبی در لیگ داریم و تلاش می‌کنیم که این جایگاه را حفظ کنیم.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز