برای دفاع از نام ایران راهی رقابتهای برزیل می شویم

برای دفاع از نام ایران راهی رقابتهای برزیل می شویم

مسلم مسیگر سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در گفتگو با پیام عسلویه گفت:برای دفاع از نام ایران راهی رقابتهای برزیل می شویم و مطمئن باشید نتایج خوبی را خواهیم گرفت.

مسیگر با بیان این مطلب ادامه داد:به لطف تدارک خوب پارس جنوبی و مسئولان باشگاه  راهی برزیل خواهیم شد و همه خبرها مبنی بر این است که سطح بازی ها از جام جهانی هم بالاتر است.چکیده ای از بازیکنان مطرح دنیا در تیمهای باشگاهی مختلف حضور دارند و همین امر باعث شده تا انتظار یک تورنمنت سطح بالا را بکشیم..
 
سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد:قانون داوری در این بازی ها تغیر خاصی نکرده اما هر تیم باید 5 ملی پوش و دو بازیکن خارجی داشته باشد.از نکات جالب این بازی ها و نحوه صعود تیمها به مرحله بعد می توان به برخوردهای تیمهای هم رتبه در گروهای مختلف به یکدیگر اشاره کرد.یعنی اگر در گروه خودمان اول شویم راهی فینال شده و اگر دوم شویم برای رتبه سوم و چهارمی جام تلاش خواهیم کرد.
 
مسیگر از مصدومیت محمد احمدزاده ملی پوش این تیم خبر داد و افزود:این اولین تورنمنت باشگاهی است که از ایران یک تیم شرکت میکند.قطعا برای کسب تجربه و میدان دادن به جوانهای تیم راهی این رقابتهای بزرگ شده ایم که امیدوارم نتیجه لازم را هم بگیریم.این را باید اضافه کنم که اهداف دیگری نیز در سر دارم که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز