۴۴ روستای استان بوشهر گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر:

۴۴ روستای استان بوشهر گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: طرح گازرسانی به ۴۴ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.

غلامعباس حسینی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های گازرسانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است.
وی به افزایش ضریب گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ نیز از دیگر اولویت‌های استان بوشهر است که با جدیت دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: گازرسانی به ۳۵۸ روستای استان بوشهر تاکنون انجام شده است و گازرسانی به ۴۴ روستا در دست اجرا است.
وی از تکمیل گازرسانی به این روستاها تا نیمه نخست سال آینده خبر داد و افزود: در این ۴۴ روستا زمینه برخورداری هشت هزار و ۱۱۲ خانوار از نعمت گاز فراهم می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه این روستاها در شهرستان‌های گناوه، دیلم، بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی قرار دارند، خاطرنشان کرد: با تکمیل گازرسانی به این روستا، ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۹۵ درصد خواهد رسید.
وی با بیان اینکه با تکمیل گازرسانی به روستاهای مذکور ضریب گازرسانی استان بوشهر از میانگین کشوری بیشتر می‌شود، گفت: گازرسانی به چندین شهرک صنعتی و نیز واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز