۲۵۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر

مدیرکل ارشاد اسلامی بوشهرخبر داد :

۲۵۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کتاب در بوشهر گفت: این نمایشگاه با مشارکت ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور ۲۳ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر آغاز به کار می‌کند.

حمیده ماحوزی ب در نشست هماهنگی لازم برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با همکارى معاونت فرهنگى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، مؤسسه نمایشگاه‌هاى فرهنگى ایران، استاندارى و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتاب‌های مورد نظر دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب افراد جامعه به این رویداد فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به پیش خرید بُن کتاب نمایشگاه برای تسهیل و جلوگیری از ازدحام اشاره کرد و افزود: علاقمندان به  خرید کتاب مى‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب بُن کتاب نمایشگاه را خریداری و با ارائه کد رهگیری کارت خرید را دریافت کنند.
ماحوزی با بیان اینکه 250 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه دوازدهم بوشهر حضور دارد گفت:در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر 35 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از 23 تا 28 آذر در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلف و متنوعی نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سایر دستگاه‌ها، انجمن‌ها و موسسات برگزار می‌شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز