۴۱ درصد وقوع تصادفات فوتی در بوشهر کاهش یافت

۴۱ درصد وقوع تصادفات فوتی در بوشهر کاهش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از کاهش ۴۱ درصدی آمار وقوع تصادفات فوتی شبکه معابردرون شهری در ۷ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 سرهنگ قدرت الله کشکولی در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توجه به قوانین و مقررات برای جلوگیری از حوادث اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با کاهش سوانح و تصادف رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی است که این مهم باید سرلوحه کار رانندگان قرار بگیرد.
وی با تشریح قوانین و مقررات رانندگی و لزوم رعایت آن توسط رانندگان برای ایمنی و سلامت کاربران ترافیک افزود: رویکرد پلیس راهور تاکید بر اهداف پیش بینی شده در کاهش حوادث و سوانح رانندگی است.
رئیس پلیس راهور استان بوشهر از کاهش 41 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل‌های به عمل آمده و آمارهای استخراجی، وقوع تصادفات فوتی در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد کاهش یافته است که این مهم بیانگر رویکرد فرهنگی کاربران ترافیک و رانندگان وسایل نقلیه می‌باشد.
سرهنگ کشکولی با قدردانی از رانندگان قانونمند و همکاری آنان با پلیس خاطر نشان کرد: تمام تدابیر و طرح‌های اجرایی با هدف پیشگیری از سوانح رانندگی است و انتظار می‌رود شهروندان با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در اجرای نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.
وی استفاده از کلاه ایمنی در هنگام تردد با موتورسیکلت را امری مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: بیشتر موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند در هنگام تصادف از ضربه مغزی مصون نگه داشته می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، عبور از چراغ قرمز، بی توجهی  از مقررات در  هنگام گردش به راست و چپ را  بیشترین علت وقوع تصادفات دانست.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز