شاهین شهرداری و حاشیه هایی که می تواند رمزگشایی خیلی از مسائل باشد!

شاهین شهرداری و حاشیه هایی که می تواند رمزگشایی خیلی از مسائل باشد!

 
ماجرای بودجه شاهین شهرداری بوشهر برای فصل آتی لیگ دسته اول وارد فضای جدیدی شده که می تواند ابعاد جدیدی به خود بگیرد!
به گزارش پیام عسلویه بعد از صعود شیرین شاهینی ها و در حالی که تیم باید برای یک فصل سخت در لیگ دسته اول آماده شود ،باز هم شورای شهر بوشهر که همچنان در دست انداز انتخاب یک شهردار عاجز مانده است در تصویب بودجه 6 میلیارد تومانی تیم بوشهری سکوت اختیار کرد.
گویا خبرهای اطراف باشگاه کاملا صحت و سقم ماجرای اختلافات و پروژه کنار گذاشتن محمد دمشقی را تایید می کنند تا برخی به خواسته های شخصی خود برسند.این خواسته های شخصی چیست و چرا اینگونه با سرنوشت یک شهر فوتبالخیز بازی می شود را باید در حدود اختیارات و بعضی جابجایی های افراد جستجو کرد که جای تاسف دارد.
در همین وانفسای تهمت و افترا که برخی در فضای مجازی به راه انداخته بودند،هواداران شاهین که نمی توانستند ناراحتی خود را پنهان کنند از برخی خودی ها پنهان کنند.
شاهین شهرداری از زمان تشکیل تا کنون به سمت سازندگی و تربیت انبوهی بازیکن مستعد رفته است که آمار بالای دعوت 27 بازیکن به تیم های مختلف ملی بیانگر خیلی مسائل می باشد اما گویا این اتفاقات به مذاق برخی خوش نیامده و دوست دارند باز هم به هر قیمتی باشند !
گفته می شود شعله اختلافات و تهدید ها به سمتی رفته که مقامات بلند پایه شهرداری هم ناراحت شده اند و شاید امروز و فردا اتفاقات جدید در پیش باشد.شاید یک مصاحبه جنجالی و رو شدن برخی نکته ها که در طول این سه سال مسکوت مانده است! 
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز