استان بوشهر به ازای هر ۱۹.۶ بیمه شده یک مستمری‌بگیر دارد

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر:

استان بوشهر به ازای هر ۱۹.۶ بیمه شده یک مستمری‌بگیر دارد

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: استان بوشهر به ازای هر ۱۹.۶ بیمه شده یک مستمری‌بگیر دارد.

یونس خسروانی در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر توسعه روابط و همکاری با استانداران سراسر کشور اعتقاد ویژه‌ای دارد.
وی بیان کرد: در همین راستا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برنامه‌ها و اهداف سازمان در استان‌ها را از طریق مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی به تک تک استانداران اعلام می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین متقابلا انتظارات استانداران از سازمان را دریافت می‌کند که این موضوع نقش بسیار موثری در توسعه خدمات سازمان در استان ها دارد.
خسروانی گفت: در استان بوشهر با رقم ۱۹.۶ درصد بالاترین نرخ وابستگی در کشور را داریم یعنی به ازای هر ۱۹.۶ درصد بیمه شده، یک مستمری بگیر در استان داریم.
وی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر تعامل بسیار خوبی با تامین اجتماعی استان دارد، افزود: به لحاظ قانون‌گرا بودن استاندار، این اداره کل در موضوعات مختلف، مر قانون را بدون هیچ مشکلی اجرایی کرده که این موضوع جای تقدیر از مدیر ارشد استان دارد.

سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون بیمه شده تحت پوشش خدمات خود دارد
مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون بیمه شده را در سطح کشور تحت پوشش خدمات خود دارد.
رضا امینی ظهر دوشنبه در نشست با استاندار بوشهر، به‌عنوان نماینده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، برنامه ها و اهداف این سازمان را به استاندار بوشهر اعلام کرد.
وی در این نشست ضمن ابلاغ پیام تبریک و آرزوی توفیق مدیرعامل سازمان برای استاندار بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون بیمه شده را در سطح کشور تحت پوشش خدمات خود دارد و ماهیانه به سه میلیون خانواده، حقوق پرداخت می کند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه استان بوشهر به لحاظ صنعتی و حضور پیمانکاران متعدد، یکی از استان های استراتژیک و مهم برای سازمان تامین اجتماعی است، اظهار امیدواری کرد با گسترش تعامل و همکاری دوطرفه سازمان و مسئولان ارشد استان بوشهر، شاهد افزایش خدمات تامین اجتماعی در این استان باشیم.
امینی ادامه داد: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر یکی از بهترین مدیران این سازمان است که با روی کار آمدن وی، تامین اجتماعی این استان جایگاه خود در سطح کشور را به خوبی ارتقا داده است.
وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی پروژه های متعددی در حوزه ساخت و ساز مراکز ملکی و درمانی در استان بوشهر دارد و به لحاظ اهمیت این استان، مدیرعامل سازمان طی دو سال گذشته پنج بار شخصا در این استان حضور یافته و این مهم نشاندهنده پایگاه و جایگاه بسیار خوب تامین اجتماعی استان بوشهر در مرکز است.
وضعیت خوب اشتغال در استان
مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه به لحاظ حساس بودن موقعیت استان بوشهر، می توان وضعیت اقتصادی ایران را در این استان، مشاهده کرد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تامین اجتماعی این استان خوب است و با ادامه روند تعامل و همکاری فی‌مابین سازمان تامین اجتماعی و مدیران ارشد استان و حمایت استاندار از برنامه های سازمان می توانیم خدمات بیشتری به مردم بوشهر ارایه دهیم.
امینی گفت: نسبت وابستگی در تامین اجتماعی استان بوشهر، مثبت است و رقم آن به ۱۹.۶ درصد رسیده که این رقم در سطح کشور زیر ۶ است و این مهم بیانگر کارهای خوب انجام شده در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر است و جای قدردانی دارد.
وی تاکید کرد: استان بوشهر بویژه شهرستان عسلویه برای سازمان تامین اجتماعی بسیار مهم است و آمار نسبت وابستگی در این استان، نشاندهنده وضعیت خوب اشتغال در استان است که امیدواریم شاهد روند توسعه این استان و افزایش نرخ اشتغال آن باشیم و سازمان تامین اجتماعی هم بتواند خدمات کافی را به بیمه شدگان خود در این استان ارایه دهد.
.........................................

ارسال دیدگاه