ایرانجوان گلزنی بلد نبود حتی از روی نقطه پنالتی!

ایرانجوان بوشهر ۰ صبای قم ۰

ایرانجوان گلزنی بلد نبود حتی از روی نقطه پنالتی!

ایرانجوان بوشهر در هفته پنجم لیگ یک باز هم متوقف شد تا همچنان در حسرت پیروزی باقی بماند.

به گزارش پیام عسلویه به نقل از  فوتبال بوشهر شاگردان سعید مفتخر در روزی که با پیروزی مقابل صبای  قم می توانستند از پایین جدول جدا شوند با از دست دادند موقعیت های پر شمار گلزنی به تساوی بدون گل رضایت دادند . در این بازی صبای قم که هومن افاضلی مربی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ را روی نیمکت داشت مقابل ایرانجوان حرفی برای گفتن نداشت اما تیم بوشهری در نیمه اول بیش از ۶ موقعیت گلزنی را با بی دقتی از دست داد که ضربه پنالتی سجاد فیض الهی مهمترین صحنه بازی لقب گرفت که دروازبان حریف به راحتی آن را مهار کرد تا آه از نهاد حاضران در ورزشگاه بلند شود.
 نیمه دوم و در حالی که حسین قدرتیان گوش چپ موثر ایرانجوانی ها در نیمه اول لقب گرفته بود و حتی یک ضربه پنالتی هم برای تیمش گرفت تعویض شد تا مشخص شود میزبان بوشهری شناخت کافی از بازیکنانش ندارد .
در نیمه مربیان باز هم ایرانجوان سوار بر بازی بود و حتی چند موقعیت گلزنی هم به دست اورد اما نداشتن یک گلزن تمام عیار برای این تیم گران تمام شد.سجاد مشایخ مدافع پیش تاخته ایرانجوان در این بازی دو ضربه سر زیبا زد که یک بار دروازبان حریف و بار دیگر تیر دروازه مانع از کامیابی وی شدند.
 خط دفاعی ایرانجوان با حضور طارمی و مشایخ و البته مسعود نظرزاده که مانند یک جوان دائم در حال رفت و آمد بود روز خوبی پشت سر گذاشت و برای اولین بار در این فصل لیگ یک گل نخورد اما در خط هافبک و حمله این تیم شادابی لازم دیده نمی شود.
اواخر بازی و با توجه به حملات بی امان ایرانجوان ،تیم حریف در ضدحملات خطرناک ظاهر شد و حتی می توانست به یک گل روی تنها موقعیت خود دست یابد که با خوش شانسی از روی خط دروازه ضربه حلافی به بیرون رفت.
ایرانجوانی ها در دو صحنه اعتقاد داشتند که داور مسابقه باید باز هم پنالتی برای آنها اعلام کند !
با کسب این تساوی ایرانجوان ۲ امتیازی شد و در مکان هفدهم جدول قرار گرفت ؛حالا باید در دو هفته پیاپی به مصاف تیمهای فجر شیراز و خونه به خونه بابل در خانه حریفان برود که کار این تیم را دشوار کرده است.
اخطار:علی بیگدلی سجاد فیض الهی و میثم خداشناس{ایرانجوان}   کیوان وحدانی{صبای قم}
 
ترکیب ایرانجوان بوشهر
 
علی عساکره، مسعود نظرزاده، سجاد مشایخ، اویس کردجهان{۸۵حسین موجی}، صادق گشنی، میثم خداشناس، حسین قدرتیان{۴۵احمد الجبوری}، حمدالله ابدام{۷۲محسن اسماعیل زاده}، علی بیگدلی، محمد طارمی و سجاد فیض‌اللهی
 
سرمربی:سعید مفتخر
 
ترکیب صبای قم
 
حسین نائیجی، سید مجتبی مبینی‌پور،حسن کریمی، آرش اسماعیلی{۷۲سعید حلافی}، مهدی جعفرپور، کمیل محمدی، محمد رحمتی، میلاد کرمانی‌مقدم، عرفان بادی{۸۰سجاد کرمان}، آرش عبدلی{۵۵کیوان وحدانی} و علی امیری
 
سرمربی:هومن افاضلی
 
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز