شماره خبر : 1029
منتشر شده در مورخ : ۲۱ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 11:48
نماینده خاش: مردم سیستان و بلوچستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کنند

نماینده خاش: مردم سیستان و بلوچستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کنند

یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: راهی جز همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل موج پنجم کرونا نداریم.

به گزارش پیام عسلویه، ایسنا نوشت: اسماعیل حسین زهی با تاکید بر  ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع کرونا بیان کرد: بیماری کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده است و با ورود به چرخه زندگی بشر سالیان سال همراه ما خواهد بود. اکنون برای کنترل این بیماری راهی جز همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون با توجه به اینکه واکسیناسیون به صورت عمومی انجام نشده است تنها راه موجود رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری و استفاده از ماسک می باشد. اگر نسبت به پروتکل ها بی تفاوت باشیم همان طوری که درگیر موج پنجم شدیم وارد موج ششم نیز خواهیم شد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: برای کنترل این موج در سطح استان سیستان و بلوچستان علاوه بر تدابیری که باید از سوی مسئولان اندیشیده شود و توجهی که نیاز است به وضعیت استان صورت گیرد، مردم نیز باید در رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی کنند. استان در حال حاضر در وضعیت سیاه قرار دارد، گام های مثبتی برداشته شده اما باید بیش از این به استان توجه شود.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: وزیر بهداشت نیز به استان سفر داشتند اما تنها از چند بیمارستان بازدید کردند. حضور وزیر می تواند به مردم آرامش دهد که اوضاع تحت کنترل است. انتظار می رفت برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا وزیر در نقاط بیشتری از استان حضور یابد.

برچسب ها : مجلس یازدهم سیستان و بلوچستان پیک پنجم کرونا