شماره خبر : 13
منتشر شده در مورخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
ساعت : 17:45
کرونا جان 6 بوشهری دیگر را گرفت

تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر از مرز ۳۱ هزار نفر گذشت

کرونا جان 6 بوشهری دیگر را گرفت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۳۸۳ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.
‌به گزارش پیام عسلویه ؛ دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز، ۴۶۰ نفر است.
او عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۶ نفربه کرونا مثبت، قطعی است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۸۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۶ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‎اند.
دکتر کشمیری با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
او درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۵۶، ۷۰ و ۵۶ سال سن با سابقه بیماری دیابت و ۳ خانم با ۸۶، ۵۷ و ۸۶ سال سن با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تا کنون ۹۵۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
دکتر کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۳۸۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
او بیان کرد: همچنان تعداد موارد مبتلا و بستری در استان بوشهر روند رو به رشد و افزایشی می‌باشد، که برای پایان این دوره از بیماری نیاز به همراهی آحاد مردم است.

برچسب ها : کرونا استان بوشهر دکتر کشمیری